Ekonomiassistent med erfarenhet av Lön
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Uppsala,
Sigtuna,
Upplands Väsby,
Vallentuna,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-02-03Om tjänstenTill vår kund, ett större företag inom samhällsviktig verksamhet söker vi dig som vill vara en del av ekonomiteam och stötta och hjälpa organisationen med ekonomi och administrativa uppgifter samt även vara ett stöd åt lönefunktionen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att stötta och hjälpa organisationen med ekonomi- och produktionsadministration samt vara behjälplig till lönefunktionen.
Du kommer bla få arbeta med:
• Granskning av reseräkningar och utlägg
• Kundfakturering
• Rutinarbete vid månadsbokslut
• Kontering av leverantörsfakturor
• Lönekörningar vid behov
• Övrigt administrativt arbete
Vår kunds verksamhet kräver att man håller en god kommunikation mellan olika avdelningar och förstår vikten av bra kvalité på utfört arbete.
Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via oss på SJR där tanken är att man sedan går över i anställning till kunden om båda parter trivs med varandra. Uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt.
BakgrundFör att passa i den här rollen bör du ha minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du ska ha arbetat med ekonomi tidigare och även ha erfarenhet inom lön. Du bör vara strukturerad, tycka om att ge god service samt kan arbeta självständigt. Du är en person som trivs med att ta initiativ inom ditt område samt har ett prestigelöst förhållningssätt och är noggrann.
För denna roll krävs goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Linnea Järverup på 0708-234541 alt
linnea.jarverup@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 7409415
Observera att sista ansökningsdag har passerat.