Ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra
SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Vill du komma in på ett fint bolag i Solna och få arbeta med ekonomi och kundreskontra? Detta är ett perfekt uppdrag för dig som har lite erfarenhet sedan tidigare inom kundreskontra och kreditbedömning men som vill lära dig mer.
Publiceringsdatum2019-11-14Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent hos vår kund kommer du bland annat att hantera kundreskontra, kundinbetalningar, kundförsäkringar, inskasso, påminnelsehantering, samt sedvanliga arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. För rätt person finns möjlighet att vara med i och driva förbättringsarbete exempelvis hur fakturan ska vara utformad och hur man kan effektivisera arbetssättet på avdelningen.
Lämplig bakgrund
Till denna roll ser vi att du har akademisk utbildning inom ekonomi och erfarenhet av ekonomi och kundreskontra sedan tidigare. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av SAP. Vidare är du van vid att arbeta i Excel.
Som person är du framåt, nyfiken och har en vilja att utvecklas och lära dig nya saker. När det kommer till dina arbetsuppgifter är du lösnings- och detaljorienterad, du har förmåga att prioritera och arbetar effektivt.
Viktig information
Uppdraget är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR och 12 månader framåt. Start omgående. Varmt välkommen med din ansökan.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-12-10.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSjr In Scandinavia AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 4957287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.