Ekonomiassistent med erfarenhet av krav- och inkassohantering
SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Uppsala,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby,
Järfälla eller i
hela Sverige Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kundreskontran tillsammans med ett härligt team. Ditt huvudfokus kommer att ligga på krav- och inkassohantering. Du har daglig dialog med kunder både på svenska och engelska då många kunder är internationella.
Vidare ingår andra uppgifter inom kundreskontra samt att vara behjälplig över telefon och mail.
Publiceringsdatum2021-01-26Dina arbetsuppgifter• Kravhantering
• Skicka ut påminnelser
• Kontakt med inkasso
• Kontakt med kunder
• Inbetalningar
• Fakturering
• Avstämning
Vi söker dig som har:
• Någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Några års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent
• Erfarenhet av krav- och inkassohantering
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda systemkunskaper, gärna erfarenhet från större ekonomisystem
I din arbetsroll behöver du vara noggrann, strukturerad och tycka om att ha mycket att göra. Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och driven. Du är orädd och van att ta dialog med kunder. Vidare tar du egna initiativ, vill alltid förbättra dina arbetsmoment och de processer du arbetar i.
Tjänsten är ett hyrköp, men syfte att bli överrekryterad till bolaget. Tillträde så snart som möjligt.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Charlotta Ezitis Holmström 0766 471 657 eller Christine Stamfeldt 070 471 59 16. Vi intervjuar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-02-05. Varmt välkommen med din ansökan.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent med erfarenhet av krav- och inkassohantering
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/tillsvidare
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSjr In Scandinavia AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 5543136
Observera att sista ansökningsdag har passerat.