Ekonomiassistent med erfarenhet av Crom/Agresso
Poolia Ekonomi AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Poolia Ekonomi AB
Presentation
Nu ska vi tillsätta ett spännande konsultuppdrag hos en av våra internationella kunder inom energibranschen. Vi söker därför dig som har erfarenhet av arbete med bland annat fakturahantering. Uppdraget är på heltid och ska tillsättas omgående. Investera i din framtid och anmäl ditt intresse redan idag.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset – både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.
Publiceringsdatum2009-03-31Dina arbetsuppgifterTjänsten innebär genomförande av diverse ekonomiadministrativa uppgifter för ett av vår kunds affärsområden bestående av 107 konsulter. Exempel på arbetsuppgifter som du kommer att utföra är:
• registrering av anbud/uppdragsanmälan
• arkivering av originalhandlingar för anbud/uppdrag
• förberedelser av fakturaunderlag
• fakturering
• arkivering av fakturakopior
• stängning och avslutade av anbud/uppdrag i samtliga system.
Under uppdraget kommer du även att hjälpa de övriga åtta uppdragsekonomerna inom bolaget med liknande arbetsuppgifter.
Rollen som ekonomiassistent innebär mycket kontakter både inom företaget och koncernen samt med externa kunder.
Utbildning/erfarenhet
Uppdraget riktar sig till dig som har eftergymnasial utbildning inom det ekonomiska området. Du har något års erfarenhet av arbete med fakturering och gärna redovisning.
Dina datorkunskaper är goda och vi ser gärna att du har arbetat i Crom/Agresso tidigare då det är ekonomisystemet som vår kund använder.
För att lyckas i tjänsten bör du vara en självgående person vars arbete kännetecknas av noggrannhet och struktur. Vidare ser vi gärna att du ha en god samarbetsförmåga och att du har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter.
Vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan.
På grund av hög arbetsbelastning har vi dessvärre inte möjlighet att ta emot frågor via telefon eller e-post rörande denna tjänst. Det som ej står i annonsen är uppgifter vi ej kan lämna ut förrän du eventuellt blir kontaktad av oss. Kontakt från vår sida brukar ske senast inom 1-2 veckor.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-19
Ange följande referens när du ansöker: 19161
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagPoolia Ekonomi AB
AdressPoolia Ekonomi AB
Jobbnummer 426993
Observera att sista ansökningsdag har passerat.