Ekonomiassistent med driv & erfarenhet

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu behöver vi på Adecco dig som vill ha fart och fläkt på din arbetsplats.

Publiceringsdatum
2011-02-15

Arbetsuppgifter
Kunden behöver förstärka sin ekonomiavdelning och vi söker en erfaren ekonomiassistent till leverantörsreskontran. Arbetsuppgifter består främst av: Fakturahantering, registrering och kontering av fakturor. I dag använder sig kunden av manuella fakturaprocesser, inom en snar framtid ska ett elektroniskt fakturahanterings-system implementeras.
Du kommer att vara med i denna process som del i ett projektteam. Har du tidigare erfarenhet av systemimplementering så är det en stor fördel.
För att kunna bidra i projektet så har du stor förståelse för hur hela fakturaprocessen fungerar. Är kreativ och tycker om att komma med egna idéer.

Erfarenheter
Du har god erfarenhet av ekonomiarbete sedan tidigare.
Eftersom kunden har engelska som koncernspråk är det viktigt att du kan flytande engelska i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Att jobba som konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, gillar okända miljöer och nya branscher! Du tycker om att komma med idéer, hjälpa andra och är duktig på service.
Vi erbjuder
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Fakta om anställningen
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Det är ett uppdrag på 6 månader.
Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. Adecco Stockholm Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller via länken: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1277713
Rekryteringsansvarig Annmarie Lund tel: 08-587 512 25 eller annmarie.lund@adecco.se
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
850790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: