Ekonomiassistent med Agresso kompetens

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom rekrytering och bemanningsbranschen. Ledningen för Bemannia har mer än 25 års erfarenhet. Vi är pionjärerna inom svensk bemanning och rekrytering och med grund i en stark småföretagaranda och entreprenörskap löser vi varje uppkommen beställning. Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration.
För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent. Du blir anställd av Bemannia men blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är ett löpande bemanningsuppdrag och tjänsten startar efter årsskiftet. Tjänstgöringsgraden är 100%.

Publiceringsdatum
2010-12-19

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är att arbeta med bl a kund- och leverantörsreskontra, samt löpande bokföring samt diverse andra vanliga arbetsuppgifter som finns på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om Du kan verksamhetsredovisning.
Kvalifikationer/Erfarenhet:
Du ska vara minst gymnasieutbildning samt ha några års arbetslivserfarenhet. Du ska ha kunskaper i Excel samt i affärs-, och ekonomisystemet Agresso. Du har lätt för att uttrycka Dig i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Du är positiv, kommunikativ och trevlig och Du ska ha en bra samarbetsförmåga. Du ska vara strukturerad och organiserad, prestigelös, lätt för att ta till sig nya kunskaper. Arbetsbelastningen kan variera då det krävs att man kan prioritera bland arbetsuppgifterna och skapa struktur för sitt dagliga och veckovisa arbete.
Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast så urval sker löpande.
Observera att ansökningen endast tas emot via e-post jobb@bemannia.se eller via vår CV databas www.bemannia.se
Märk Din ansökan med ref.nr: "6132 Ekonomiassistent"
Välkommen med Din ansökan!
Bemannia - Rätt Person Direkt
För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent. Du blir anställd av Bemannia men blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är ett löpande bemanningsuppdrag och tjänsten startar efter årsskiftet. Tjänstgöringsgraden är 100%.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är att arbeta med bl a kund- och leverantörsreskontra, samt löpande bokföring samt diverse andra vanliga arbetsuppgifter som finns på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om Du kan verksamhetsredovisning.
Kvalifikationer/Erfarenhet:
Du ska vara minst gymnasieutbildning samt ha några års arbetslivserfarenhet. Du ska ha kunskaper i Excel samt i systemet Aditro och Du har lätt för att uttrycka Dig i tal och skrift. Om du har erfarenhet av fastighetsbranschen är detta meriterande.

Dina personliga egenskaper
Du är positiv, kommunikativ och trevlig och Du ska ha en bra samarbetsförmåga. Du ska vara strukturerad och organiserad, prestigelös, lätt för att ta till sig nya kunskaper. Arbetsbelastningen kan variera då det krävs att man kan prioritera bland arbetsuppgifterna och skapa struktur för sitt dagliga och veckovisa arbete.
Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast så urval sker löpande.
Observera att ansökningen endast tas emot via e-post jobb@bemannia.se eller via vår CV databas www.bemannia.se
Märk Din ansökan med ref.nr: "6131 Ekonomiassistent"
Välkommen med Din ansökan!
Bemannia - Rätt Person Direkt
För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent. Du blir anställd av Bemannia men blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är ett löpande bemanningsuppdrag och tjänsten startar efter årsskiftet. Tjänstgöringsgraden är 100%.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är att arbeta med bl a kund- och leverantörsreskontra, samt löpande bokföring samt diverse andra vanliga arbetsuppgifter som finns på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om Du kan verksamhetsredovisning.
Kvalifikationer/Erfarenhet:
Du ska vara minst gymnasieutbildning samt ha några års arbetslivserfarenhet. Du ska ha kunskaper i Excel samt i systemet Aditro och Du har lätt för att uttrycka Dig i tal och skrift. Om du har erfarenhet av fastighetsbranschen är detta meriterande.

Dina personliga egenskaper
Du är positiv, kommunikativ och trevlig och Du ska ha en bra samarbetsförmåga. Du ska vara strukturerad och organiserad, prestigelös, lätt för att ta till sig nya kunskaper. Arbetsbelastningen kan variera då det krävs att man kan prioritera bland arbetsuppgifterna och skapa struktur för sitt dagliga och veckovisa arbete.
Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast så urval sker löpande.
Observera att ansökningen endast tas emot via e-post jobb@bemannia.se eller via vår CV databas www.bemannia.se
Märk Din ansökan med ref.nr: "6131 Ekonomiassistent"
Välkommen med Din ansökan!
Bemannia - Rätt Person Direkt

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 6132
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Henny Tesch

Företag
Bemannia Kontor AB

Adress
Bemannia Kontor AB
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
805321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: