Ekonomiassistent/Löneadministratör till Saand Service & Omsorg

Saand Service & Omsorg AB / Ekonomiassistentjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Saand Service & Omsorg AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvalité i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg!
SAAND Service & Omsorg är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Södertälje, Värmdö, Västervik, Köping, Eskilstuna och Örebro med huvudkontoret i Linköping.
Vi söker en driftig, flexibel och serviceinriktad ekonomiassistent/löneadministratör, med ansvar för det dagliga administrativa arbetet och som kan vara en spindel i nätet för vår verksamhet inom assistansen.
Vi söker dig som har helhetssyn och tycker om att arbeta med många olika typer av uppgifter. Du är noggrann, arbetar självständigt och i grupp efter givna förutsättningar, har förmåga att organisera, planera och prioritera mellan olika arbetsuppgifter.
Din arbetsplats kommer att vara vårt kontor i Linköping där flera av våra verksamheter finns. Koncernen består av 8 bolag inom flera olika branscher.
Vår huvudsakliga administrationsavdelning finns i Örebro och du kommer att tillhöra den organisationen och ha dagliga kontakter med dem.
Profil - Arbetsbeskrivning
• Samordna administrativa och ekonomiska frågor från verksamheten och vara linan in från Örebro för att dela med dig av information till berörda verksamheter.
• Hantering av rapporter; Tidrapporter, Sjukrapporter, Ekonomirapporter med mera.
• Lönehantering
• Order-/Fakturahantering
• Registerhantering
• Tillsammans med ekonomiansvarig driva och implementera eventuella förändringar av rutiner och arbetssätt inom de olika verksamhetssystem vi hanterar
• Övriga administrativa uppgifter som exempelvis att hålla ordning på mappsystem i gemensamma databaser
• Kontakter med kunder och leverantörer

Egenskaper
• Du är noggrann, arbetar självständigt och i grupp
• Du har förmåga att planera och prioritera mellan olika arbetsuppgifter.
• Du är också en person som kan ta egna initiativ och är driven i att utveckla rutiner och arbetssätt så att det gynnar verksamheterna.
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av, och ser det som meriterande, att jobba i något av ovanstående, eller liknande verksamhetssystem.
Meriterande är erfarenhet av verksamhetssystem som AiAi, Crona lön och Fortnox.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga, flexibilitet och ett eget driv. Du behärskar svenska i tal och skrift och du har god kunskap i Officepaketet.

ÖVRIG INFORMATION
• Start: Utifrån överenskommelse
• Placering: Linköping
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Vi tillämpar provanställning som går över i tillsvidaretjänst.
Urval sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-14
E-post: jonas.windefelt@inda.nu

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ekonomiassistent/Löneadmin".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Saand Service & Omsorg AB (org.nr 559020-4680)
Platensgatan 25 1TR (visa karta)
582 20  LINKÖPING

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Ekonomiansvarig
Jonas Windefelt
jonas.windefelt@inda.nu
070-3044201, 0707-88 44 40

Jobbnummer
7552123

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Saand Service & Omsorg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Saand Service & Omsorg AB: