Ekonomiassistent logistikbranscherfarenhet för uppdrag i Helsing

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-08-27

Dina arbetsuppgifter
• Upprättande av månadsbokslut i enlighet med fastlagd process och regelverk.
• Kontroll av ankommande fakturor mot upprättade leverantörsavtal och därefter bokning av desamma. EDI + Intercompany i fysisk form
• Vidta korrigerande åtgärder när kvalitetsproblem uppstår samt i förebyggande syfte.
• Säkerställa att korrekt resultat och statistik finns tillgängligt på respektive land i enlighet med fastlagd tidplan.
• Genomgång av trafikresultat och avvikelser med respektive TLM.
• Upprätthålla god kommunikation internt och med övriga kontor. Daglig kontakt
med OPS, Partners.
• Ishare
• Axsict

Vem är du?

För uppdraget är ett krav att du är tillgänglig omgående samt har erfarenhet av logistikbranschen.

Vidare kvalifikationer erfodras:
• Gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning
• Branscherfarenhet av trafikplanering
• Språkkompetens - främst engelska
• Kundinriktad och en god kommunikatör
• Planerings- och organisationsförmåga
• Förmåga att jobba i team
• Initiativförmåga
• Beslutsförmåga
• Redovisningserfarenhet

Vad kan vi erbjuda dig?
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via länken. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Amela Gogic 040-66 06 332.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amela Gogic 040-66-06-332

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2407646

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: