Ekonomiassistent/Leverantörsreskontraadministratör

Randstad AB Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Göteborg, Partille, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker nu för vår kund en Ekonomiassistent/Leverantörsreskontraadministratör på heltid. Uppdraget är ett inhyrningsuppdrag med start omgående.

Dina arbetsuppgifter 
Du har ansvar för företagets hantering av leverantörsfakturor, vilket inkluderar scanning, verifiering och matchning. Du är en del av företagets ekonomiavdelning och hjälper därmed till vid bokslut samt är behjälplig i andra ekonomiprocesser.

Din Erfarenhet
Du har en relevant ekonomisk utbildning samt minst ett par års arbetslivsfarenhet av liknande uppgifter. Har du kunskaper i SAP är det mycket meriterande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och du har inga problem med engelska som arbetsspråk. Har du dessutom arbetat i ett stort bolag eller i en stor koncern sedan tidigare är det meriterande.

Dina personliga egenskaper
Du har inga problem att hålla flera bollar i luften och blir inte stressad av att jobba mot deadlines. Du har lätt för att samarbeta och tycker att det är roligt att ha självständigt ansvar över ett område där du själv driver och prioriterar vad som skall göras. Vi ser att du som söker är organiserad och strukturerad i ditt arbete.

Vi arbetar med löpande urval och ser därför gärna att du kommer in med din ansökan så snart som möjligt.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Lindahl på tfn 031-333 52 94

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-12-19

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl. ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Lindahl 031-333 52 94

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1421045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: