Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Kista

Avanzera Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2010-06-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Kista" (publicerad 2011-06-09) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Kista söker vi en ekonomiassistent. Uppdraget beräknas till cirka 4 månader med möjlighet till förlängning upp till 1 år. Uppdraget är med tjänstgöringsgrad heltid.
Kunden är ett internationellt företag. Arbetsplatsen är i Kista.
Det är ett krav att du kan börja omgående.

Publiceringsdatum
2010-06-28

Dina arbetsuppgifter
• Scanna fakturor
• Matchning av lev. fakturor med tidigare registrerade inköp
• Kontering och registrering av omkostnadsfakturor
• Kontakter med leverantörer och övriga i organisationen
• Övriga leverantörsreskontrauppgifter
Bakgrund
Det är ett krav att du tidigare arbetat på större bolag, gärna med internationell anknytning, där du är van och hantera fakturering och lev.reskontra i stora flöden. Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och flera års erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter, speciellt av konteringar. Har du arbetat i fakturasystemet Navion är det meriterande men ej krav. Du har goda IT-kunskaper och förståelse för hur en ekonomiavdelning fungerar.
Som person är du glad och positiv. Du är noggrann, ansvarstagande, drivande och tar gärna egna initiativ i ditt arbete. Du ser lösningar istället för problem, är öppen för förändringar och trivs bra med att arbeta i team. Arbetet kräver att du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och att du är van att emellanåt arbeta under tidspress.
Maila din ansökan till ansokan@avanzera.se , märk din ansökan: "Ekonomiassistent leverantörsreskontra". Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.
Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson.
Om Avanzera
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-07-09
Ange följande referens när du ansöker: "Leverantörsreskontra Kista"
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08 545 28 302, ansokan@avanzera.se
Rebecca Hauffe, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel), ansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: ansokan@avanzera.se

Jobbnummer
685802

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: