Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Kista

Avanzera Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2009-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Kista" (publicerad 2011-06-09) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Kista söker vi en ekonomiassistent. Uppdraget beräknas till 1 - 2 månader med möjlighet till förlängning. Uppdraget kan leda till anställning hos kunden, annars finns möjlighet till andra intressanta uppdrag eller rekrytering.
Kunden är ett internationellt företag. Arbetsplatsen är i Kista.
Det är ett krav att du kan börja omgående.

Publiceringsdatum
2009-12-03

Dina arbetsuppgifter
• Scanna fakturor.
• Matchning av lev. fakturor med tidigare registrerade inköp.
• Kontering och registrering av omkostnadsfakturor.
• Kontakter med leverantörer och övriga i organisationen.
• Övriga leverantörsreskontrauppgifter.
Bakgrund
Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och flera års erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter, speciellt av konteringar. Har du arbetat i fakturasystemet Baltzar är det meriterande men ej krav. Du har goda IT-kunskaper och förståelse för hur en ekonomiavdelning fungerar.
Som person är du glad och positiv. Du är noggrann, ansvarstagande, drivande och tar gärna egna initiativ i ditt arbete. Du ser lösningar istället för problem, är öppen för förändringar och trivs bra med att arbeta i team. Arbetet kräver att du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och att du är van att emellanåt arbeta under tidspress.
Tillträde enligt överenskommelse.
Maila din ansökan till ansokan@avanzera.se , märk din ansökan: "Ekonomiassistent leverantörsreskontra". Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.
Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson.
Om Avanzera
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-07
Ange följande referens när du ansöker: Leverantörsreskontra Kista
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08 545 28 302, ansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: ansokan@avanzera.se

Jobbnummer
547317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: