Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Kista
Avanzera Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2009-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Kista" (publicerad 2011-06-09) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Kista söker vi en ekonomiassistent. Uppdraget beräknas till 1 - 2 månader med möjlighet till förlängning. Uppdraget kan leda till anställning hos kunden, annars finns möjlighet till andra intressanta uppdrag eller rekrytering.
Kunden är ett internationellt företag. Arbetsplatsen är i Kista.
Det är ett krav att du kan börja omgående.
Publiceringsdatum2009-12-03Dina arbetsuppgifter• Scanna fakturor.
• Matchning av lev. fakturor med tidigare registrerade inköp.
• Kontering och registrering av omkostnadsfakturor.
• Kontakter med leverantörer och övriga i organisationen.
• Övriga leverantörsreskontrauppgifter.
Bakgrund
Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och flera års erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter, speciellt av konteringar. Har du arbetat i fakturasystemet Baltzar är det meriterande men ej krav. Du har goda IT-kunskaper och förståelse för hur en ekonomiavdelning fungerar.
Som person är du glad och positiv. Du är noggrann, ansvarstagande, drivande och tar gärna egna initiativ i ditt arbete. Du ser lösningar istället för problem, är öppen för förändringar och trivs bra med att arbeta i team. Arbetet kräver att du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och att du är van att emellanåt arbeta under tidspress.
Tillträde enligt överenskommelse.
Maila din ansökan till
ansokan@avanzera.se , märk din ansökan: "Ekonomiassistent leverantörsreskontra". Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.
Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson.
Om Avanzera
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-12-07
Ange följande referens när du ansöker: Leverantörsreskontra Kista
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08 545 28 302,
ansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
ansokan@avanzera.se Jobbnummer 547317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.