Ekonomiassistent / leverantörsreskontra / ekonomi

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2019-02-13

Företaget
Kyäni är ett internationellt hälsobolag som har riktat in sig på att sälja innovativa kosttillskott. De är ett globalt direkthandelsföretag vars egenutvecklade produkter framförallt riktar sig mot privatpersoner. Kyäni Sverige ingår i en amerikansk koncern och arbetar mot ett 30-tal länder i Europa. Sedan de startade i Sverige för några år sedan har de haft en kraftig tillväxt, något som speglas i det engagemang och driv medarbetarna har. Då Kyäni verkar inom hälsobranschen erbjuds du bland annat ett generöst friskvårdsbidrag som anställd.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent ligger ditt huvudsakliga fokus på att hantera företagets leverantörsreskontra. Du arbetar i ett team om fyra personer i en internationell miljö med stora transaktionsflöden. Rollen innebär mottagning och bokning av leverantörsfakturor för det svenska bolaget, men även för det tyska och italienska. Du har även kontakt med leverantörer för att följa upp felaktiga fakturor. Vidare är du ansvarig för avstämning av leverantörskonto till periodbokslut som görs varje månad samt årsbokslut.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning och/eller yrkesutbildning inom ekonomi
• Något års erfarenhet av att med ekonomi, som ekonomiassistent eller liknande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har grundläggande kunskaper i Excel

För att trivas i rollen är du en person som motiveras av att arbeta i team och sträva mot gemensamma mål. Du tycker det är viktigt att kunna lita på varandra som kollegor och du ser det som en självklarhet att slutföra det du tar dig an. Vidare trivs du i en miljö där du kan arbeta strukturerat och finna stöd i rutiner samtidigt som du kan utnyttja din noggrannhet och ditt öga för detaljer.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Kyäni.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, ekonom, ekonomi, kundreskontra, orderhantering, order, finans, internationellt, Visma Business, Kyäni, Göteborg, Mölndal

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson camilla.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4612238

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: