Ekonomiassistent leverantörsreskontra

Randstad AB / Ekonomiassistentjobb / Borlänge
2024-11-05


Visa alla ekonomiassistentjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Borlänge, Falun, Säter, Leksand, Hedemora eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-11-05

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en driven ekonomiassistent för kommande konsultuppdrag hos en av våra kunder! I denna roll kommer du att hantera löpande bokföring, fakturahantering, löneadministration samt andra administrativa uppgifter relaterade till ekonomi. Vi söker dig som är nyutbildad inom ekonomi, redovisning eller liknande, men även du med mer senior erfarenhet är välkommen att söka. Om du är en noggrann och strukturerad person som trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt, ser vi fram emot att höra från dig.
Att vara konsult innebär att du arbetar på uppdrag hos olika företag och får möjlighet att bidra med din expertis i varierande projekt och miljöer. Som konsult förväntas du snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter och anpassa dig till olika företagskulturer, vilket ger dig en bred erfarenhet och en dynamisk arbetsvardag. I den här rollen är det viktigt att du är tillgänglig för att påbörja arbete omgående, då uppdragen ofta har ett omedelbart behov av din kompetens och drivkraft.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-11-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta hanna.nordlund@randstad.se. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Hantering av leverantörs- och kundreskontra
Löpande bokföring
Avstämningar av balanskonton
Fakturering och betalningar
Assistera vid månads- och årsbokslut
Andra administrativa uppgifter relaterade till ekonomi

Kvalifikationer
Har en relevant utbildning inom ekonomi
Har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, antingen från praktik eller tidigare anställningar
Har goda kunskaper i ekonomisystem och Excel
Är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer
Har god kommunikationsförmåga och är en lagspelare
Kan börja omgående

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8995432


Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: