Ekonomiassistent / leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-08-16

Företaget
Företaget är en stor mediekoncern med sin bas i Sverige. De har idag verksamhet i 16 länder och i koncernen ingår 175 företag.

Det här är ett konsultuppdrag där du initialt kommer att vara anställd av Bravura.


Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara löpande posthantering, återskick av felaktiga leverantörer till lokala organisationerna, samtal med leverantörer för att gå igenom rättelser, inkassoärenden samt ärendehantering i frågor om exempelvis betalningar. Du kommer att arbeta i systemen Agresso och Pallette.


Kvalifikationer
• 3 årig ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå
• 1-2 års erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet av att arbeta i system är meriterande
• Nordiska språk utöver svenska är meriterande

Vi tror att du som söker är en person som är noggrann och har ett öga för detaljer och siffror. Vidare är du driven och strukturerad och är van vid ett högt tempo. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete.

Övrig information:

Start: November
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, leverantörsreskontra, redovisning,
avstämning, inbetalning, påminnelser, bokföring, fakturering, kontoavstämning, heltid, Stockhom, Tyresö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Grass anja.grass@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4294904

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: