Ekonomiassistent Leverantörs- & kundreskontra till Oscar Propert
Oscar Properties Förvaltning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oscar Properties Förvaltning AB i Stockholm Oscar Properties är ett fastighetsbolag med fokus på att äga förvaltningsfastigheter med stabila kassaflöden. Vi köper, förvaltar, utvecklar och säljer fastigheter med attraktiva lägen över hela Sverige, med den långsiktiga strategin att vara en aktiv fastighetsägare som är nära sina kunder. Fokus framåt ligger fortsatt på tillväxt genom förvärv och värdeskapande förvaltning av befintlig fastighetsportfölj med mål om 20 miljarder i fastighetsvärde i slutet av 2024.
Vi växer och behöver förstärka vår ekonomifunktion med en ansvarstagande ekonomiassistent med inriktning leverantörs- och kundreskontra. Vi verkar i en lösningsorienterad organisation med högt i tak och korta beslutsvägar där vi fokuserar på möjligheter! Nu söker vi dig som vill vara med på vår spännande tillväxtresa och bli en viktig del i den fortsatta utvecklingen av vår ekonomifunktion där vi kontinuerligt jobbar med utveckling och kvalitetssäkring av rutiner och processer. I takt med att vi växer finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget.
Som Ekonomiassistent leverantörs- och kundreskontra på Oscar Properties ansvarar du för registrering, kontering och betalning av leverantörsfakturor samt kundfakturering. Tillsammans med 14 engagerade och positiva kollegor på vår ekonomiavdelning utgör du en stödfunktion till vår operativa verksamhet där du kommer att ha ett nära samarbete med alla delar inom organisationen.
Publiceringsdatum2022-04-11Dina arbetsuppgifterI rollen som Ekonomiassistent blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kontering av leverantörsfakturor
Distribution av leverantörsfakturor i elektroniskt fakturaflöde
Betalning av leverantörsfakturor
Intern och extern kundfakturering
Registrering av kundinbetalningar
Kontakt med leverantörer och kunder
Delta i implementering och utveckling av rutiner och processer
Erfarenhet och utbildningVi söker dig som har:
Minst gymnasial utbildning inom ekonomi
Erfarenhet av leverantörsreskontra
Goda kunskaper i excel
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Meriterande om du också har:
Erfarenhet från fastighetsbranschen
Erfarenhet från Unit4 ERP (Agresso)
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Ekonomiassistent tror vi att du är en strukturerad, noggrann och ansvarstagande person som är van att hantera stora volymer. Du besitter en god förmåga att arbeta självständigt, ta eget ansvar och har ett öga för detaljer. Du är tydlig i din kommunikation och tar tag i både högt och lågt. Vidare ser vi att du är en lagspelare som vill vara med och bidra till en öppen företagskultur med högt i tak.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten är placerad på Östermalm i Stockholm.
Ansök genom att skicka CV och personligt brev till
rekrytering@oscarproperties.se. Skriv "Ekonomiassistent" i rubrikraden. Sista ansökningsdag 22 april, urval sker löpande.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Palm
carina.palm@oscarproperties.se. Läs mer om Oscar Properties på
www.oscarproperties.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-22
AdressOscar Properties Förvaltning AB
Linnégatan 2
11447 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ekonomiassistent".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Oscar Properties Förvaltning AB (org.nr 556769-1117)
Linnégatan 2 (
visa karta)
114 47 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
rekrytering@oscarproperties.se Kontakt Carina Palm
carina.palm@oscarproperties.se Jobbnummer 6531740
Observera att sista ansökningsdag har passerat.