Ekonomiassistent/kundreskontra till Kista
Avanzera Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2011-06-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/kundreskontra till Kista" (publicerad 2011-08-16) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett långt uppdrag som kan leda till anställning hos kunden söker vi en ekonomiassistent. Vår kund är ett internationellt IT-företag. Du kommer att ingå i företagets kundreskontrateam som består av 6 personer.
Arbetsplatsen är i Kista.
Publiceringsdatum2011-06-20Dina arbetsuppgifter• Bevaka leveransstoppade order.
• Bevakning av kundorder.
• Krav- och inkassohantering.
• Övriga kundreskontrauppgifter
Fokus kommer att vara att arbeta med förfallna fakturor och kravverksamhet.
BakgrundVi söker dig som har mångårig erfarenhet av kundreskontra och ekonomi.
Som person är du glad och positiv. Du är noggrann, ansvarstagande och tar egna initiativ i ditt arbete. Du trivs bra med att arbeta i team och är öppen för förändringar.
Uppdraget kan påbörjas omgående men viktigast är att du är rätt person.
Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig till Avanzera Bemanning AB, Pernilla Molin 08-545 28 302. Din ansökan mailar du till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Ekonomiassistent kundreskontra Kista.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-07-04
Ange följande referens när du ansöker: Ekonomiassistent Kundreskontra
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08-545 28 302
FöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
ansokan@avanzera.se Jobbnummer 966976
Observera att sista ansökningsdag har passerat.