Ekonomiassistent, kundreskontra, till företag i Kista

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker en ekonomiassistent till vår kund i Kista. Du kommer arbeta på vår kunds ekonomiavdelning och tillhöra kundreskontrateamet. Tjänsten är på heltid, med start omgående. Uppdraget är placerat ute hos vår kund i Kista och beräknas pågå under minst 3 månader och med mycket stora möjligheter till förlängning.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi på Avanzera dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2024-03-25

Dina arbetsuppgifter
Du kommer tillsammans med dina två andra kollegor arbeta inom området kundreskontra.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att lägga upp kunder i affärssystemet Pengvin samt enklare kundreskontrauppgifter såsom t.ex att registrera kundfordringar. Arbetet kräver stor noggrannhet och att vara uppmärksam på detaljer.

Bakgrund
Vi söker dig som är i början av din ekonomikarriär men för att lyckas med uppdraget bör du ha arbetat med någon form av kundreskontrahantering i minst 1- 2 år. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Excel. Har du även arbetat i Pengvin är det meriterande, men ej ett krav. Då vår kund har engelska som koncernspråk är det viktigt att du känner dig bekväm i det engelska språket.

Som person ser vi gärna att du är drivande, framåt och orädd. Du är lösningsorienterad och engagerad som person. Då du i din roll har mycket extern och intern kommunikation är det viktigt att du arbetar serviceinriktat, noggrant och strukturerat.

Om företaget
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1667".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Kontakt
Helena Elvin Guillemain
helena.elvin@avanzera.se
08-545 28 305

Jobbnummer
8566074

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: