Ekonomiassistent Kundreskontra till Adecco Group
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Ekonomiassistent med fokus på faktureringsprocessen till Adecco Group Shared Service Center.
Är du en social, lyhörd och noggrann ekonom som gillar att arbeta i ett team med fokus på hög service. Då har vi på Adecco tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2019-05-13Om tjänstenSom Ekonomiassistent på Adeccos kundreskontraavdelning kommer du att tillhöra ett glatt och dynamiskt team med högt i tak. Här blir ditt primära ansvar att stötta dina kollegor på avdelningen gällande frågor som rör faktueringsprocessen. Här får du en unik möjlighet till ett lärorikt arbete i en trivsam miljö.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
• Fakturering och påminnelsehantering
• Besvara frågor kring kundfakturor och betalningar
• Utredningsarbete
• Delaktighet vid månadsbokslut
• Andra ekonomiska göromål som kan tänkas förekomma på en ekonomiavdelning
Om dig
Vi söker dig som har minst en gymnasial utbildning inom ekonomi samt något års erfarenhet av kundreskontra. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift samt har goda kunskaper i Officepaketet.
Som person är du nyfiken, noggrann och serviceinriktad med förmåga att snabbt ta till dig ny information och är förändringsbenägen. Du månar om teamkänslan samtidigt som du tar eget ansvar och kan arbeta självständigt.
Viktigt för tjänsten är:
• Nyfiken och lättlärd
• Serviceinriktad, flexibel och lagspelare
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Om ansökan
Tjänsten har start snarast möjigt och rekryteringsarbetet sker löpande.
Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Nästa steg i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan och Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig chef kundreskontran:
Pernilla Sjödahl
pernilla.sjodahl@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Kundreskontra, ekonom, Adecco, Ekonomiassistent, Fakturering, Solna
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-03
Ange följande referens när du ansöker: ref-29933
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Åhman
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4785524
Observera att sista ansökningsdag har passerat.