Ekonomiassistent / kundreskontra / leverantörsreskontra / nyexam
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-12-18FöretagetFöretaget arbetar med IT-infrastruktur och arbetar mot både större och mindre organisationer inom både privat och offentlig sektor. De befinner sig nu i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt. Detta är ett föräldrarvikariat till november 2018, med mycket goda möjligheter till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent arbetar du med löpande bokföring av leverantörsfakturor, hantering av attestflöde och periodiseringar. Vidare ansvarar du för att skicka iväg betalningsfiler till banken, följa upp inkommande betalningspåminnelser och du har löpande kontakt med aktörer i företaget gällande leverantörsfakturor. Det ingår också i rollen att hantera kundfakturering, kundbetalningar samt lägger upp nya kunder och artiklar i systemet. Det är ditt ansvar att kundfakturor betalas och bokförs i systemet. Vidare hanterar du betalningspåminnelser, har kontinuerlig kontakt med verksamheten och är delaktig i interna förändringsprojekt.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God vana av att arbeta i Excel
Vi tror att du som söker rollen är en person som kan driva ditt eget arbeta framåt och du har förmågan att agera snabbt. Vidare har du intresse för detaljer i det dagliga arbetet och du bidrar ofta med nya idéer och infallsvinklar i arbetsrelaterade frågor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!
Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, kundreskontra, Visma Business, nyexaminerad, Excel, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningFast lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Larsson
camilla.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3860703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.