Ekonomiassistent/Kundadministratör till Frösunda Personlig Assis
Frösunda Personlig Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Frösunda Personlig Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Beskrivning av tjänsten som Kundadministratör / Ekonomiassistent
Vi söker nu en Ekonomiassistent/Kundadministratör med stort kundfokus med placering på vårt kontor i Göteborg. Vill du bli en del av vårt team?
Bidra till att vara med och skapa Sveriges bästa omsorgsföretag. Hos oss finns möjligheten att utvecklas, anta nya utmaningar och varje dag få göra skillnad i människors liv.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter:
• Fakturering och uppföljning av räkningar/fakturor till Försäkringskassan och kommuner
• Bokning av inbetalningar
• Kostnadsredovisningar till Försäkringskassan och kommuner
• Registrering och utbetalningar av omkostnader till våra kunder
• Avstämningar med verksamhetschefer
• Rapportering av kassaflöde till regionchef
• Kontakt med myndigheter
• Administration i våra olika system
• Kravhantering
• Utredningsarbete med myndigheter
• Avlasta våra Buisness Controller med mindre arbetsuppgifter så som månatliga reservationer, avstämningar och dylikt
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Utbildning: Gymnasial ekonomiutbildning /ekonomiassistent
• Erfarenhet: 2-3 års erfarenhet av fakturering/reskontraarbete
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i Excel
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i affärssystemen Visma Business och Medvind. Därtill är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans.
Om Frösunda Personlig assistans
Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.
Övrig information
• Anställningsform: tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning
• Omfattning: heltid
• Arbetstid: 8-17
• Tillträde: enligt överenskommelse
Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Sista ansökningsdag 2021-10-10
Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta:
Alexander Hubeny, ansvarig chef kundadministration Telefonnummer: 010-130 38 08
Alexander.hubey@frosunda.seSandra Nordmark, Teamleader Kundadministration Tel 010-130 31 04
Sandra.nordmark@frosunda.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-09-08ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFrösunda Personlig Assistans AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Frösunda Personlig Assistans AB (org.nr 556386-7398),
http://frosunda.se/personligassistans Arbetsplats Frösunda Personlig assistans
Jobbnummer 5951815
Observera att sista ansökningsdag har passerat.