Ekonomiassistent inom reskontra till internationellt företag

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2016-07-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom reskontra till internationellt företag" (publicerad 2017-04-05) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-07-13

Företaget
Företaget är leverantör av affärssystem riktade mot fastighetsbranschen. Kunderna, som bland annat kan vara kommun eller privata förvaltare, erbjuds ett fastighetsförvaltningssystem i framkant. Företaget ingår i en internationell koncern och har dotterbolag utomlands. Totalt jobbar cirka 100 personer på företaget varav 60 personer sitter på huvudkontoret i Göteborg. Kontoret är beläget i nya fräscha lokaler och genomsyras av en känsla av sammanhållning. Då en medarbetare ska gå på mammaledighet söker Bravura efter en vikarie för ett 14 månader långt uppdrag.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent är du en viktig resurs på företagets ekonomiavdelning, där du är en av tre som arbetar. Du ansvarar för kund- och leverantörsreskontra samt delar av månadsrapporteringen. Vidare stödjer du kollegor i det dagliga ekonomiarbetet och är behjälplig i allmänna kontorsgöromål. Då avdelningen är under utveckling kommer du att ha möjlighet att påverka ditt arbetssätt och de rutiner som används.

Kvalifikationer
• Du har en avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
• Du har erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra
• Du talar och skriver obehindrat på svenska såväl som på engelska

Vi tror att du som söker trivs i en detaljorienterad miljö, där din handlingskraft och öppenhet för förändring skapar mervärde för dina kollegor. Vidare drivs du av att hitta lösningar till problem du och din omgivning ställs inför och du har en fallenhet för att skapa relationer till såväl kollegor som kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!

Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, leverantörsfakturor, kundreskontra, kundfakturor, fakturahantering, kontor, bokföring, kontering

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt 08-40024050 karl.kullbratt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2952551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: