Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till universitetssjuk

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Huddinge
2016-07-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till universitetssjuk" (publicerad 2016-12-23) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Ekerö, Solna eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-18

Företaget
Företaget är ett av Europas ledande universitetssjukhus och har omkring 15 000 anställda. Genom nytänkande, innovation och samverkan med flera andra aktörer arbetar de för att vara internationellt framstående inom sjukvård, forskning och utbildning. Företaget eftersträvar att bemöta sina patienter såväl som internanställda med omtanke och respekt och det finns en stark känsla av gemenskap. Organisationen genomsyras av sina grundvärderingar: ansvar, medmänsklighet och helhetssyn.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent är ditt huvudsakliga ansvarsområde att hantera leverantörsfakturor. Exempel på arbetsuppgifter kan vara hantering av leverantörsfakturor i företagets interna system och se till att de överensstämmer med inköpsordrar avseende antal, pris och betalningsvillkor. Att begära kreditar från leverantörer, utföra betalningar, arbeta med kontoavstämningar, konteringar och periodiseringar samt diverse utredningar är andra exempel.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi
• Minst två års erfarenhet av leverantörsreskontrafunktionen och redovisning
• Vana av att arbeta i ekonomisystem
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av ekonomisystemet Raindance är meriterande
• Erfarenhet av inköpsfunktionen är meriterande
• Tidigare erfarenhet av Lotus Notes är meriterande

Vi tror att du som söker är van vid att arbeta självständigt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, du är noggrann och arbetar efter en tydlig struktur samtidigt som du har en förmåga att arbeta undan när det behövs. Vidare trivs du i en föränderlig miljö, har lätt för att lära och sätta dig in i nya system. Vi ser även att du har en fallenhet för att skapa goda relationer till interna såväl som externa parter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Grass 08-40024050 anja.grass@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0126

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2958776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: