Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Tyresö
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Tyresö,
Lidingö,
Huddinge,
Stockholm,
Vaxholm eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker nu en ekonomiassistent för vår kund räkning med start omgående. Här kommer du hamna på ett välkänt företag som 1989 uppfördes sitt nuvarande huvudkontor med egen lagerbyggnad i Tyresö på totalt 1 600 kvadratmeter. Till deras kontor söker de nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med start omgående
Publiceringsdatum2018-05-22Om tjänstenI samband med ett uppköp av ett bolag har man nu valt att flytta ekonomiavdelningen från Göteborg upp till Stockholm och därför behöver de nu förstärkning av en ekonomiassistent inom leverantörsreskontran på huvudkontoret i Tyresö. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt och du blir anställd som konsult via Placera Personal. Tjänsten är på heltid i 6 månader men med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI tjänsten som ekonomiassistent inom kundreskontra kommer du bl.a. att arbeta med:
* Skanna och verifiera inkommande leverantörsfakturor
* Betalningar och tillhörande bokföringsordrar
* Hantering av betalningspåminnelser
* Säkerställa slutbokning av leverantörsfakturor
* Administrera leverantörsregistret
* Delaktigt i månads- och årsbokslut
* Back-upp för butiksekonom
* Dokumentuppdatering
KvalifikationerVi söker en person som är noggrann och ansvarstagande. Vidare söker vi dig som är positiv, kommunikativ och engagerad i ditt arbete och som har lätt för att prioritera rätt.
För att passa för tjänsten har du:
* Gymnasial utbildning inom ekonomi
* Goda kunskaper inom Officepaketet
* Har en god kommunikativ förmåga och behärskar svenska i tal och skrift
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök tjänsten omgående - urval sker löpande!
Arbetstid/ varaktighet
Heltid: 40h/v
Start: Omgående. 6 månader med goda möjligheter till förlängning
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Sökord: leverantörsreskontra, ekonomiassistent, bokföring
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid: 40 tim/h Minst 6 månader med start omgående
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotte Ekenstam 0765362708
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 4157612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.