Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till privat fastighet

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-22

Företaget
Företaget har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. De befinner sig i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i sin utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Som ekonomiassistent erbjuds du att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som ekonomiassistent arbetar du nära en erfaren kollega med hantering av leverantörsfakturor för hela koncernen. Du har även nära kontakt med redovisningsteamet och övriga ekonomifunktioner samt leverantörer och medarbetare inom organisationen.

I det löpande arbetet ingår:
• Förkontering av leverantörsfakturor
• Filhantering av betalningar
• Hantering av påminnelser och inkassoärenden
• Avstämningar av konton relaterade till leverantörsreskontra

Företaget strävar efter att utveckla sina rutiner och processer. Ett förbättringsprojekt de arbetar med är att skapa en mer automatiserad hantering av leverantörsfakturorna, vilket du har möjlighet att vara delaktig i.


Kvalifikationer
• Avslutat gymnasieutbildning, meriterande med inriktning ekonomi
• Förståelse för ekonomi och redovisning
• Flytande i svenska och engelska

Meriterande
• Några års erfarenhet av en liknande roll inom ekonomi och leverantörsreskontra
• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom fastighetsbolag
• Intresse för system

För att både trivas och lyckas i rollen som ekonomiassistent tror vi att du är noggrann och van vid att ta egna initiativ. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är driven, resultatmedveten och kundorienterad med en naturlig fallenhet för att skapa och upprätthålla god ordning och goda relationer. Vidare ser vi att du har en god kommunikativ förmåga och en prestigelös inställning gentemot dina kollegor och samarbetspartners men även en förmåga att anpassa dig till nya miljöer och människor.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos FÖRETAGET. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Leverantörsreskontra, ekonomiassistent, ekonomi, fastighetsbolag, administration, Stockholm, fakturahantering, fakturor, leverantörsfakturor, leverantörer,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Leander julia.leander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4685829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: