Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till kund i Solna
SJR / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Har du några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, och har arbetat självständigt med hela flödet inom leverantörsreskontra? Är du därtill nyfiken på att lära dig mer om olika ekonomisystem? Då kan du vara den vi söker?
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter innefattar främst
Registrering av leverantörer och hantering av fakturor i ekonomisystem
Avstämningar, konteringar och betalningar
Förbättring och utveckling av processer
Delaktighet i bokslut
Vår kund är ett stort och internationellt bolag i Solna. Uppdraget omfattar 6 månader, och för rätt person finns möjlighet till förlängning eller överrekrytering till kunden.
Publiceringsdatum2019-05-14BakgrundVi tror att du som söker har någon form av utbildning inom ekonomiområdet, samt ett par års erfarenhet av självständigt arbete inom leverantörsreskontra.
Du har goda kunskaper i Excel och vana av att arbeta i olika affärssystem. Erfarenhet av Navision är meriterande.
Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Du är en ansvarstagande och strukturerad teamplayer som även är van att arbeta självständigt. Vidare är du prestigelös och nyfiken på förändringar.
Låter detta som du? Ansök redan idag!
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Gustav Kendel på 076-647 16 45. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-06-14.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolagetSJR in Scandinavia ABmed dotterbolagenSJR in Sweden AB,Ogunsen AB,SJR IT ABochWES AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGustav Kendel +46 76-647 16 45
FöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 4789394
Observera att sista ansökningsdag har passerat.