Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till fastighetsbolag!
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-17Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt en överrekrytering.
Om företagetBravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent för leverantörsreskontra till ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.
Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent på Leverantörsreskontran tillhör du avdelningen Affärsstöd Ekonomi och arbetar i ett team på 8 personer som tillsammans ansvarar för leverantörsreskontran. Du kommer i synnerhet arbeta med leverantörsfakturor, men även vara behjälplig med andra ekonomirelaterade förekommande arbetsuppgifter.
Du erbjuds en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Du arbetar på en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglats av att ha roligt och utvecklas tillsammans med företaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst ett år arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra
• God systemförståelse samt mycket goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet inom fastighetsmoms
• Meriterande med erfarenhet av betalningar
För att lyckas i rollen har du förmågan att på egen hand skapa struktur i ditt arbete och enkelt prioritera rätt saker. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut för att komma framåt. Du driver självständigt dina arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga och ser värdet med att arbeta tillsammans i ett team. Vidare är du noggrann och flexibel och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete. För att trivas tror vi även att du motiveras av att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte nya utmaningar. Slutligen trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centralt i Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, redovisningsassistent, leverantörsreskontra, leverantörsfaktura, faktura, fastighetsbolag, fastighet
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7182030
Observera att sista ansökningsdag har passerat.