Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra, City

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-03-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra, City" (publicerad 2019-02-26) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en ekonomiassistent till vår kund som är ett internationellt revisions- och konsultföretag. Du kommer hantera hela flödet av leverantörsreskontra för ett eller flera bolag i koncernen och ingå i en grupp om 7 personer.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Avanzera och arbeta ute hos kund. Tjänsten är på heltid och kommer att pågå till och med årsskiftet med möjlighet till förlängning.

Som ekonomikonsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder. Våra konsulter är tillsvidareanställda med månadslön.


Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med hela processen av leverantörsreskontra med arbetsuppgifter som:

• Hantering av inkommande leverantörsfakturor
• Säkerställa kontering av samtliga leverantörsfakturor
• Skapa och skicka leverantörsbetalningar samt löpande bokföring
• Matchning och uppföljning av inkommande krediteringar
• Kontrollera och godkänna betalningar
• Registervård
• Hantera supportärenden över telefon och via mail


Din bakgrund:
Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom leverantörsreskontran. Som person är du noggrann, prestigelös och effektiv. Du trivs i en miljö där det är högt tempo och många kontaktytor både internt och externt. För att trivas i rollen och i gruppen ska du vara social och orädd för att lära dig nya system och arbetsuppgifter.

Har du erfarenhet av att ha arbetat med Excel är det starkt meriterande. Vi ser även att du har god systemvana samt är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.



Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Camilla Jonsson på telefonnummer 08 - 545 28 304 eller camilla.jonsson@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 1040
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 08 - 545 28 304

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4000444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: