Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi flera ekonomiassistenter inom leverantörsreskontra!

Har du några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, och har arbetat självständigt med hela flödet inom leverantörsreskontra? Då kommer vi att ha flera spännande uppdrag för dig!

SJR söker nu ekonomiassistenter med erfarenhet och kunskap inom leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter kan främst komma att innefatta

Registrering av leverantörer och hantering av fakturor i ekonomisystem

Avstämningar, konteringar och betalningar

Förbättring och utveckling av processer

Delaktighet i bokslut

Vi arbetar med en stor bredd av kunder i en stor bredd av branscher, och hoppas kunna matcha just dig till rätt uppdrag!

Publiceringsdatum
2019-04-18

Bakgrund
Vi tror att du som söker har någon form av utbildning inom ekonomiområdet, samt ett par års erfarenhet av självständigt arbete inom leverantörsreskontra.

Du har goda kunskaper i Excel och vana av att arbeta i olika affärssystem. Erfarenhet av Navision är meriterande.

Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Du är en ansvarstagande och strukturerad teamplayer som även är van att arbeta självständigt. Vidare är du prestigelös och nyfiken på förändringar.

Låter detta som du? Ansök redan idag!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med varierande omfattning och längd. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolagetSJR in Scandinavia ABmed dotterbolagenSJR in Sweden AB,Ogunsen AB,SJR IT ABochWES AB.

Titel: Ekonomiassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Hansen

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4743726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: