Ekonomiassistent inom kundreskontra till vårdkoncern - SJR - Ekonomiassistentjobb i Stockholm
Ekonomiassistent inom kundreskontra till vårdkoncern
SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-06-11

Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm

Här finns en möjlighet för dig som arbetat inom kundreskontra, och som söker nästa utmaning i en välkänd vårdkoncern!

Publiceringsdatum
2018-06-11

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent, som kommer att arbeta med kundreskontra. Detta innefattar bland annat

* Manuell bokning av bank

* Inläsning av bankfiler

* Fakturering

* Reklamationer

* Inkasso

* Inkomna samtal och mail från enheter (Vårdcentraler samt från deras kunder/patienter)

* Vid månadsbokslut avstämningar av KR-konton

Du kommer att tillhöra et team om 8 personer. Vår kund är en välkänd aktör i den privata vårdsektorn, och du kommer att sitta i Årsta i södra Stockholm.

Lämplig bakgrund
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har arbetat i ett par år med kundreskontra, bankavstämningar och fakturering. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet.

Du har goda kommunikativa kunskaper i svenska i tal och skrift. Vidare har du en god allmän systemvana, och det är meriterande om du tidigare arbetat i Agresso men inget krav.

Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad, gillar att arbeta i högt tempo samt tar ansvar för att ditt arbete drivs framåt. Du har en god social förmåga och är bra på att skapa relationer med människor.

Vi ser fram emot din ansökan!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med start omgående och som pågår i 6 månader. Därefter kan det för rätt person finnas möjlighet till förlängning eller överrekrytering till kunden. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader konsultuppdrag

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4197205


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: