Ekonomiassistent inom kundreskontra sökes till Helsingborg på deltid
Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Helsingborg,
Bjuv,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av arbete med kundreskontra och söker arbete på deltid? Då kan detta uppdrag vara för dig!
Om uppdraget
Vår kund, som är verksam inom el och energi, söker nu en ekonomiassistent med start den 28 november. Uppdraget löper på halvtid (50%) fram till 14 april 2023. Arbetet går att lägga upp flexibelt med halv- eller heldagar. Placeringsort: Helsingborg.
Publiceringsdatum2022-11-04ArbetsuppgifterExempel på arbetsuppgifter:
• Autogirohantering och ärenden relaterade till fakturering samt manuell fakturering
• Hantera anmälningar/avanmälningar på Autogiro, e-postfaktura och E-faktura
• Returhantering på e-postfaktura efter fakturering
• Uppdatera kundadresser
• Fakturering av manuella fakturor
• Skicka fakturakopior
• Uppdatera momsregistreringsnummer
• Uppföljning av förfallna fakturor
KvalifikationerKrav för tjänsten:
• Erfarenhet av relevanta arbetsuppgifter
• En avslutad gymnasieutbildning
• God systemvana
Meriterande för tjänsten:
• Eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio,
juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se Jobbnummer 7140150
Observera att sista ansökningsdag har passerat.