Ekonomiassistent inom kundreskontra
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-11-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom kundreskontra" (publicerad 2021-12-07) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Intresserad av nytt uppdrag som ekonomiassistent? Vi söker just nu en ekonomiassistent inom kundreskontra till vår kund - sök här!
Vi söker just nu en ekonomiassistent för ett kortare uppdrag i Stockholm där du har chansen att utvecklas både professionellt och som person. Vill du jobba i en spännande bransch på ett stort globalt bolag? Gillar du utmaningar och ha möjligheten till mycket kundkontakt? Kan du även börja arbeta omgående? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som ekonomiassistent kommer du ha en viktig roll i företaget. Här får du jobba med delar av kundreskontran och samtidigt jobba mycket med människor. Här kommer du att få vara en del av ett spännande globalt företag och jobba i ett härligt team med 9 stycken kollegor.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiassistent inom kundreskontra kommer du att ansvara för företagets utgående fakturor. Du kommer att ha en daglig kontakt med främst företagskunder där du kontaktar de som har förfallna fakturor, i syfte för att driva tillbaka pengarna. Detta kommer att ske både via telefon och mejl samt registrera uppgifter i systemet SAP.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du är anställd av TNG men arbetar ute hos vår kund. Start är tänkt omgående och uppdraget är tänkt att pågå i 3-4 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är kl. 8-16.30. Tillsammans med dina kollegor kommer du att sitta i fräscha lokaler på kontoret i Upplands Väsby med goda kommunikationer.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning eller arbetserfarenhet som gett dig förståelsen av debit, kredit, bankkonto och bankgiro. Du är tydlig i din kommunikation och känner dig bekväm i att ringa utgående samtal. Du är målmedveten och driven för att på bästa sätt kunna hjälpa kunder i olika situationer. Du har god systemvana och kan enkelt sätta dig in i ett nytt system om det behövs. Du talar och skriver flytande svenska samt behärskar engelsk i både tal och skrift.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-11-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Wengse
julia.wengse@tng.se 0768 72 57 77
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3809612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.