Ekonomiassistent inom kund och leverantörsreskontra till bolag i

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en driven och noggrann ekonomiassistent som gillar att jobba med kund och leverantörsreskontra och tycker det är kul med nya utmaningar? Vi söker till vår kund en ekonomiassistent som får möjligheten att vara en del av ett härligt team.

Nedanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till överrekrytering av kund. Tjänsten är placerad i Mörby Centrum där kunden sitter i nyrenoverade fräscha lokaler.

Publiceringsdatum
2019-03-07

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Ekonomiassistent kommer du att vara en del av en ekonomiavdelning på 10 personer där du kommer att ha varierade uppgifter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara inom administration och ekonomi och innefatta:

Kund- och leverantörsreskontra
Löpande bokföring
Månadsavstämningar
Delaktighet vid bokslut
Ad hoc arbete

Det här är tjänsten för dig som vill bidra och utvecklas i rollen som Ekonomiassistent på ett spännande bolag. Du välkomnas till en arbetsplats med mycket glädje och engagemang.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en relevant utbildning inom ekonomi, alternativt något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du är en van Excel användare och har du arbetat med Palette är det en fördel.

Din personlighet kommer även att vara viktig i detta uppdrag. Du är en driven person med positiv energi som du gärna delar med dig av. Vidare är du noggrann och självständig i ditt arbete. Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med människor. Du är också effektiv och är duktig på att prioritera vad som behöver göras.

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader och därefter är tanken att anställningen går över till kund. Tjänsten är på heltid och start för rollen är omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang, 076 647 16 43

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cassandra Klang cassandra.klang@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4653711

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: