Ekonomiassistent inom administration / logistik

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-10-10

Företaget
Företaget är ett internationellt hälsobolag som har riktat in sig på att sälja innovativa kosttillskott. Försäljningen av deras egenutvecklade produkter riktar sig framförallt mot privatpersoner. Sedan företaget startade för några år sedan har de haft en kraftig tillväxt, något som speglas i det engagemang och driv medarbetarna har. Då företaget verkar inom hälsobranschen erbjuds du bland annat ett generöst friskvårdsbidrag som anställd.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent ansvarar du för att utbetalningar av kommissioner till företagets säljare sker korrekt. Utbetalningarna sker veckovis och det är cirka 5 000 transaktioner att sköta varje månad. Då säljarna arbetar i ungefär 30 länder innebär det kontroller av bland annat olika valutor, lagkrav och utbetalningssätt. Utöver de veckovisa utskicken har du även intern kontakt med den internationella kundtjänsten angående frågor från säljarna. Rollen som ekonomiassistent ger dig möjlighet att skapa och kontrollera ett stabilt transaktionsflöde för att säkerställa företagets fortsatta framgång.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeta med stora transaktionsflöden och filhantering, gärna inom ekonomi
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt att du kan läsa och skriva på engelska
• Du är en van användare av Excel och det är meriterande om du har erfarenhet av Visma Business

Vi söker dig som trivs i en roll med ansvar där du kan skapa en struktur och hålla den. Du är mån om att lämna ifrån dig väl utförda arbetsuppgifter och att saker sker på rätt sätt vid rätt tillfälle. Som person tycker du om att ta dig an utmaningar och du gillar att se samband i arbetet. Vidare trivs du i en roll med tempo med varierade arbetsuppgifter och du motiveras av att komma med lösningar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, ekonom, administration, administratör, logistik, transaktioner, transaktionsflöden, löner, löneadministratör, Göteborg, Mölndal

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Schulz 08-40024050 linn.schulz@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3096200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: