Ekonomiassistent i Solna december 2018 - mars 2019

KFX HR-partner Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Lidingö, Järfälla eller i hela Sverige

Om tjänsten
För uppdrag på 5 månader söker vi nu en snabblärd och engagerad ekonomiassistent! Detta är tjänsten för dig som vill bygga på din erfarenhet inom ekonomi, vill arbeta tillsammans med drivna kollegor och få in en fot på ett väletablerat företag.

Om företaget
Stabilt och stort företag beläget i Solna söker en ekonom för ett uppdrag med start december 2018 till och med mars 2019. Vår kund arbetar inom området transport och tjänsten är på heltid med arbetstider mellan 8.00 - 17.00.

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos vår kund arbetar du i en grupp på 9 personer. Du ger support och arbetar nära organisation, leverantörer och kunder. Under perioden december - mars har vår kund en upphöjd arbetsbelastning inom anläggning och du kommer bland annat vara med i årsbokslutet i februari, sköta inventering och stötta upp i övriga ekonomiuppgifter.

Kvalifikationer
I denna tjänst kommer du att sättas in i arbetsuppgifterna och vi ställer inga krav på tidigare erfarenhet av ekonomiarbete. Vi värdesätter din personlighet och söker dig med en positiv inställning och som lägger stort engagenmang i ditt arbete. Vi tror att du går igång på utmaningar, tycker om varierande arbetstempo och har god kommunikativ förmåga. Dessutom är du strukturerad, noggrann och lösningsfokuserad. Hos vår kund arbetar du självständigt med dina arbetsuppgifter men stort fokus på arbetsplatsen ligger på lagarbete och sammanhållning. Vi ser därför gärna att du har välutvecklad samarbetsförmåga och trivs i en tjänst med en hög teamkänsla. För att passa i rollen som ekonomiassistent har du även förmågan att effektivt planera, prioritera och koordinera ditt arbete.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenheter av administrativt arbete
• Ekonomiutbildning från högskola/universitet
• Goda kunskaper i Excel. Det är även starkt meriterande om du tidigare arbetat i systemet Agresso


Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du har din anställning hos KFX HR-partner och arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra.

Vi arbetare med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten redan idag! Vi tar ej emot ansökningar via telefon eller mail. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 3423
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4422325

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: