Ekonomiassistent/Försäljningsassistent - Länstrafiken

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Växjö, Alvesta, Älmhult, Värnamo, Osby eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Ekonomiassistent/Försäljningsassistent till länstrafiken, Region Kronoberg

Till länstrafikens marknads- och försäljningsavdelning söker vi en vikarie till tjänsten som ekonomiassistent / försäljningsassistent. Tjänsten är på 60% under 2 månader med eventuellt möjlighet till förlängning och utökning av tjänstgöringsgrad.

Publiceringsdatum
2019-03-13

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som försäljningsassistent är en administrativ tjänst med varierande och flexibla arbetsuppgifter. I tjänsten ingår bland annat följande arbetsuppgifter:

* fakturering
* mottagande av beställningar av Resekort från myndigheter, kommuner, skolor etc. och utskick av beställningar
* kontakt utåt mot flera olika organisationer
* ansvar för utskick till entreprenörer, försäljningsställen m.fl. samt sköta kundregister och adressregister
* Iöpande administrativt arbeteplanering, förberedelser och genomförande av event och mässor

Tjänsten innebär mycket kontakt med andra såväl internt som externt, vilket kräver att du som person har god social kompetens och är bra på att kommunicera med andra. Du har lätt för att samarbeta i team, men kan även arbeta självständigt och är van vid att arbeta mot deadlines. Du har en god administrativ vana och är mån om att arbeta med hög noggrannhet och god struktur. Vidare är du ansvarsfull, serviceinriktad, flexibel och positiv.

Arbetet utförs i ett nära samarbete med övriga på marknads- och försäljningsavdelningen och framförallt kommer du jobba nära och fungera som back-up till vår andra försäljningsassistent.

Vi söker dig som:

* har en dokumenterad ekonomi- och/eller administrativ utbildning på minst gymnasienivå
* har minst 3 års erfarenhet inom ekonomi och då främst av fakturering och bokföring
* innehar goda IT-kunskaper och är bra på Office paketet, framförallt Excel, och har lätt för att sätta samman rapporter och presentationer med hjälp av Office paketet
* har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
* har körkort för bil

Om Jurek:

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Detta är ett konsultuppdrag med omgående start - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Karin Thorstensson på karin.thorstensson@jurek.se. Ansök på www.jurek.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Thorstensson

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4665394

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: