Ekonomiassistent för uppdrag på internationellt företag

Inhouse Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse Göteborg i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Stenungsund, Borås eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Vi söker nu en Ekonomiassistent för ett 12 månaders uppdrag på ett internationellt konsultföretag.
I rollen ingår kundreskontra, leverantörsreskontra, löneutbetalningar samt fakturering. Vi ser att du har erfarenhet av att självständigt arbeta med liknande arbetsuppgifter och meriterande är kunskap i SAP.
Du kommer att ha mycket kontakt med dina internationella kollegor vilket innebär att du bör ha goda kunskaper i engelska både i tal och skrift utöver goda kunskaper i svenska.

Övrigt / Other

Tjänsten är en inhyrning via Inhouse, placering i Göteborg. Med start omgående och 12 månader framåt. Tycker du att tjänsten låter spännande och rätt för dig? Välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-05-20

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1588
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Fritzon karin.fritzon@inhouse.se

Företag
Inhouse Göteborg

Adress
Inhouse Göteborg
Trädgårdsgatan 3
41108 Göteborg

Kontorsadress
Trädgårdsgatan 3, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2858567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse Göteborg: