Ekonomiassistent för uppdrag på internationellt företag
Inhouse Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Stenungsund,
Borås eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker nu en Ekonomiassistent för ett 12 månaders uppdrag på ett internationellt konsultföretag.
I rollen ingår kundreskontra, leverantörsreskontra, löneutbetalningar samt fakturering. Vi ser att du har erfarenhet av att självständigt arbeta med liknande arbetsuppgifter och meriterande är kunskap i SAP.
Du kommer att ha mycket kontakt med dina internationella kollegor vilket innebär att du bör ha goda kunskaper i engelska både i tal och skrift utöver goda kunskaper i svenska.
Övrigt / Other
Tjänsten är en inhyrning via Inhouse, placering i Göteborg. Med start omgående och 12 månader framåt. Tycker du att tjänsten låter spännande och rätt för dig? Välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2016-05-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1588
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Fritzon
karin.fritzon@inhouse.seFöretagInhouse Göteborg
AdressInhouse Göteborg
Trädgårdsgatan 3
41108 Göteborg
KontorsadressTrädgårdsgatan 3, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2858567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.