Ekonomiassistent för uppdrag i Norrort!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-01-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent för uppdrag i Norrort!" (publicerad 2016-01-04) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Inhouse söker nu en driven och ambitiös ekonomiassistent för uppdrag i Norrort!

Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra ett team på 4-5 personer där du främst kommer att arbeta med leverantörs- och kundreskontra, men även vara behjälplig med övrig administration inom ekonomi. Du kommer även att ha kontakt både internt och externt.

Din profil / Your profile

Vi ser att du har en universitetsexamen eller yrkesutbildning inom ekonomi. Förmodligen har du några års erfarenhet av att ha arbetat med både leverantörs- och kundreskontra på en ekonomiavdelning. Förutom att du brinner för ekonomi är du är serviceinriktad, strukturerad och gillar siffror.

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet är du lättlärd, har goda kunskaper i officepaketet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i Navision. Vi ser gärna att du har erfarenhet av transaktionsintensiva bolag. Du har en social förmåga och tycker om att arbeta självständigt likaväl som i ett team.

Övrigt / Other

Tjänsten är en inhyrning på 2 månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering med start omgående. Placering i Norrort. Du blir anställd av Inhouse som konsult. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se .

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-01-04

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1313
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2600741

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: