Ekonomiassistent för kommande uppdrag

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö, Alvesta, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-10-31

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult ute hos kundföretaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Vi jobbar med företag i Växjö med omnejd inom ekonomi och söker nu en ekonomiassistent för kommande uppdrag. Vi berättar mer om företaget vid en intervju.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent ansvarar du främst för att hantera administrativa uppgifter inom operativt inköp, ekonomi och offerthantering. Detta innebär att du hanterar konsultförfrågningar och tar in offertunderlag ifrån leverantörer. Du granskar priser så att offerterna följer de uppsatta avtalen samt jobbar du med fakturering och attestering av dessa. Du arbetar såväl med löpande uppgifter som med felsökning i fakturaflödet, där du utreder, analyserar och åtgärdar eventuella fakturaavvikelser. I rollen hanterar du även beställningar och förfrågningar, projektadministration samt framtagning av statistik. Du har daglig kontakt med både kunder och leverantörer vilket innebär att du agerar mellanhand. Vidare har du ett nära samarbete med dina kollegor där ni hjälps åt i arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt tidigare arbetslivserfarenhet inom området
• God dator-och systemvana
• Goda kunskaper i Excel
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

För att trivas i rollen är du en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du ser lätt vad som behöver göras för att driva ditt arbete framåt och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta tills dess att resultat är uppnådda. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Då du arbetar nära dina kollegor ser vi även att du är prestigelös och har ett intresse för att samarbeta med andra.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Louise Lyck
louise.lyck@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8229501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: