Ekonomiassistent För Deltid Till Tradedoubler

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba med ekonomiadministration i global miljö?

Om Tradedoubler

Tradedoubler är ett digitalt marknadsföringsföretag som grundades 1999 och som erbjuder en mängd prestationsbaserade marknadsföringslösningar. Tradedoublers produkter och tjänster förser företag med verktyg och kunskap att generera resultat på nätet oavsett om de vill driva försäljning, leads, trafik eller vill öka varumärkeskännedomen. Med huvudkontor i Stockholm och lokalkontor i 18 länder i Europa har Tradedoubler en unik global spännvidd. Genom sin breda erfarenhet från flera branscher och ett nätverk av mer än 138.000 webbplatspublishers hjälper Tradedoubler över 1.900 annonsörer, inklusive en blandning av lokala och internationella företag som Apple Store, Dell, Telia Sonera och Kelkoo. Tradedoubler är noterat på Nasdaq OMX Stockholmsbörsen. Besök www.tradedoubler.com för ytterligare information.

Publiceringsdatum
2012-10-25

Om tjänsten
För Tradedoublers räkning söker vi nu en ekonomiassistent som kommer att vara placerad på koncernens ekonomiavdelning i centrala Stockholm, vilken bedrivs som ett Shared Service Center. Du kommer att ingå i en grupp som arbetar med löpande ekonomiarbete där din främsta uppgift blir att hantera betalningar för Tradedoublers utländska dotterbolag.

Möjligheter

På Tradedoubler erbjuds du möjligheten till praktisk erfarenhet samt en inblick i det dagliga arbetet på en ekonomiavdelning. Du kommer att bli en del av en dynamisk organisation under tillväxt där du arbetar nära kompetenta kollegor inom ditt yrkesområde.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är ekonomistuderande eller med annan huvudsaklig sysselsättning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med betalningar, reskontra, alternativt annan administrativ funktion. Du behärskar både svenska och engelska väl, muntligt som skriftligt och du är van att arbeta i MS Office.

Dina personliga egenskaper
Vi ser att du är en trevlig och prestigelös person med hög social kompetens. För att trivas i tjänsten är du uthållig och nyfiken med stort driv och stor beslutsamhet. Tjänsten kräver även att du är noggrann och strukturerad.

Anställning, tillträde och omfattning

Anställningen gäller tillsvidare. Arbetstiden är uppskattningsvis 2-3 dagar i veckan och tillträde sker senast i mitten av november 2012. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos Tradedoubler.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=257

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08 400 25 860 alt viktoria.berg@hero.se .

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1374957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: