Ekonomiassistent ework
Wise Professionals AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige eWork Scandinavia AB är Nordens ledande IT konsultmäklare. Företaget firade nyligen 10-årsjubileum och har hela tiden haft en kontinuerlig och lönsam tillväxt baserat på ett starkt affärsdriv och starka grundvärderingar: professionell, angelägen och uppmärksam. Vi arbetar nära konsultmarknaden och konsultköparnas inköps- och linjeverksamhet. Vi har inga egna konsulter anställda, utan samarbetar med över 40.000 erfarna och kompetenta konsulter från mindre konsultföretag som alla är specialister inom sitt område. eWork erbjuder specialiserade konsulter inom IT, teknik, telekom och verksamhetsutveckling.
Vill du sköta eworks leverantörsreskontra i fantastiskt trevliga lokaler i centrala Stockholm?
Vi söker dig som vill arbeta i ett tillväxtbolag och som vill vara delaktig i en proaktiv ekonomifunktion!
Ekonomiassistent - inriktning leverantörsreskontra
eWorks ekonomiavdelning består av 7 ?ersoner som sköter all lö?ande redovisning, kund- och leverantörsreskontra för koncernens samtliga nordiska bolag. Vi arbetar som ett team med tydlig ansvarsfördelning. I rollen rapporterar du till vår Financial Manager.
Ditt huvudansvar är att sköta leverantörsreskontran vilket bl a innebär att du ?reliminär- och definitivbokar fakturor, matchar inkö?sfakturor (vi håller på och implementerar selfbilling), cirkulerar fakturor för attest och övervakar attest?rocessen samt u??rättar betalningsförslag. I ditt arbete har du kontakt med övriga avdelningar inom eWork och stöttar i frågor gällande hantering av leverantörsfakturor. Tjänsten innebär också avstämningar inom leverantörsreskontran.
Publiceringsdatum2010-10-28BakgrundVi söker dig som har 2-5 års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. Då du även kommer att fungera som back-u? ?å andra arbetsu??gifter ?å avdelningen vid t.ex semestrar har du även en generell redovisningskunska? och har förståelse för andra u??gifter inom ekonomiavdelningen. Vi vill att du har erfarenhet av att arbeta i något av de större affärssystemen samt är duktig ?å Office?aketet. Vi förutsätter att du talar, skriver och förstår engelska då detta är vårt koncerns?råk.
För att passa in på ework är du serviceinriktad och trivs med att ha kontakter både internt och externt. Som ?erson är du strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du är också självgående, effektiv och kan hålla ett högt tem?o.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Anna Juhlin på tfn 08-555 290 27 eller Annika Stålhandske Holm på tfn 08-555 29051. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast, dock senast 2010-11-05. Varmt välkommen med din ansökan!
Wise Professionals AB - kvalificerad bemanning och rekrytering -
www.wise.se - Stockholm - Göteborg - Malmö - växel
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagWise Professionals AB
AdressWise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm
Jobbnummer 764375
Observera att sista ansökningsdag har passerat.