Ekonomiassistent / ekonomiadministratör / interim - Bravura - Ekonomiassistentjobb i Stockholm
Ekonomiassistent / ekonomiadministratör / interim
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-07

Företaget
Stockholms Auktionsverk grundades sedan 1674 och är därmed världens äldsta auktionshus. De har idag verksamhet i tre lokaler i Stockholm samt filialer i Göteborg, Malmö, Helsingborg och Helsingfors samt flera stora städer i Europa. Deras auktioner bedrivs idag till stor del online, men även i klubbauktioner i deras lokaler. Totalt är de 65 personer och ägs av danska Lauritz. Denna tjänst är placerad på kontoret i Frihamnen.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för att hantera och betala leverantörsfakturor samt sköter den löpande bokföringen. Därtill utför du utbetalningar till säljare av auktionsföremål och har dialog med både köpande kunder och med säljare på telefon och mail kring detta. I arbetsuppgifterna ingår även att sköta administration kring auktionerna, så som att lägga upp och ta ner auktioner. Du ingår i ett team med två ekonomiassistenter samt en redovisningsekonom och rapporterar till CFO i Danmark.

Detta är ett uppdrag på initialt 6 månader, med chans till förlängning.


Kvalifikationer
* Minst 2 års erfarenhet av liknande roll
* Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi söker dig som är van vid att driva ditt arbete framåt självständigt och som trivs med att ta ansvar. Du lägger stor vikt vid att leverera i tid och med kvalitet samt är noga med detaljer. Därtill kan du hantera en periodvis hög arbetsbelastning och har en god struktur i arbetet där du uppskattar att arbeta efter givna rutiner.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Frihamnen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, ekonomi, ekonom, assistent, ekonomiadministratör, administratör, administration, heltid, interim, interimsuppdrag, konsult, leverantörsfakturor, Stockholms auktionsverk, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin emma.wallin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4129182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: