Ekonomiassistent / ekonomi / assistent / leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-09-15

Företaget
Företaget är en stor svensk koncern som har tusentals anställda och har sitt huvudkontor i Stockholm. De bedriver sin verksamhet i hela Europa och är en av Europas största koncerner.

Här får du möjlighet att arbeta i en händelsrik miljö där arbetet kan skifta och i utbyte får du värdefulla erfarenheter från ett stort företag och dess processer där man har roligt på jobbet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontrans olika delar såsom scanning av fakturor, avstämningar samt hantering av fakturor. Du kommer även arbeta med löpande redovisning och kontakt med kunder och leverantörer vid uppkomna ärenden och uppföljning.

För att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas i rollen kommer du erbjudas en gedigen introduktion och du kommer ingå i ett mindre team på fem personer.


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Arbetslivserfarenhet från ekonomiarbete, gärna från en roll med leverantörsreskontra
• God system - och datavana
• Meriterande med erfarenhet av Visma
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. Du har förmågan att se till detaljer i ditt arbete och du är mån om att lämna ifrån dig uppgifter som är korrekta. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Vidare är du en person som motiveras av att leverera lösningar och hjälpa dina kollegor då ni gemensamt hjälpas åt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, assistent, kontor, Stockholm, heltid, visma, administration, fakturering, kontering, attest, leverantörsreskontra, reskontra, omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3700375

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: