Ekonomiassistent/Ekonom
Intertek Semko AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intertek Semko AB i Stockholm,
Västerås,
Göteborg,
Lomma,
Malmö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-01-17Dina arbetsuppgifterKundreskontra & leverantörsreskontra
Fakturering, bokföring av Inbetalningar, ansvara för månatliga avstämningar mellan oss och övriga Intertek bolag avseende kundfordringar och leverantörsskulder, viss kontering och registrering av leverantörsfakturor. Diverse övrig löpande redovisning.
Kontakter med kunder och leverantörer via telefon och mail.
Befattningskrav
Utbildning: Gymnasieekonom eller motsvarande
Erfarenhet och övrig kompetens: Jobbat i en liknande roll som ekonomiassistent/ekonom minst 1 år. Har en förståelse för hur ekonomiprocesserna ser ut på ett företag. Flytande engelska i tal & skrift. God administrativ förmåga. Goda kunskaper i MS Office och särskilt Excel.
Personliga egenskaper som är viktiga; Noggrann, siffersinne, strukturerad, ansvarsfull, flexibel, logiskt tänkande, serviceinriktad, samarbetsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. En vilja att sträva efter förbättringar och effektiviseringar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
6 månaders provanställning tillämpas
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-31
Urval sker löpande. Ansök genom att e-posta CV och personligt brev.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
nina.holmberg@intertek.comKontaktNina Holmberg, Redovisningschef, 08-750 00 00,
nina.holmberg@intertek.comFöretagIntertek Semko AB
AdressIntertek Semko AB
Box 1103
16422 KISTA
KontorsadressTorshamnsgatan 43
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-750 00 00
E-postadress:
nina.holmberg@intertek.com Jobbnummer 824151
Observera att sista ansökningsdag har passerat.