Ekonomiassistent, deltid till Internationellt bolag i Stockholm

TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du efter ett deltidsjobb inom ekonomi? Trivs du i en internationell miljö med mycket ansvar inom kundreskontra? Sök nu!

TNG söker nu en ekonomiassistent på deltid, ca 3-4 dagar i veckan till vår kund inom resebranschen. Tjänsten är placerad på deras fantastiska kontor i centrala Stockholm. I rollen som ekonomiassistent kommer du vara med och hämta hem kundreskontra till Sverige, där du ansvarar för hela kedjan. Du kommer att arbeta mot den engelska marknaden. Låter detta som ett uppdrag för dig? Sök nu!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

TNG och vår kund erbjuder dig möjligheten till ett spännande uppdrag som ekonomiassistent. Du kommer att hantera kundreskontra för den engelska marknaden, där du ansvarar för hela flödet. En stor del av arbetet är att ta kontakt med kunder för att säkerställa betalning i tid.

Söker du ett arbete där du får blir en del av ett expansivt företag och kan bidra med dina ekonomikunskaper? Den här rollen ger också viss möjlighet att lägga upp dina arbetstider så att det går att kombinera med vardagen.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som ekonomiassistent har du hela ansvaret för kundreskontra för 250 engelska kunder. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:

* Sköta faktureringen och det löpande arbetet inom kundreskontra
* Registrera betalningar och sköta påminnelsehantering via telefon och brev
* Kontakta kunderna i England för att driva in försenade betalningar



ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen kommer du att arbeta självständigt med kundreskontra för bolagets engelska kunder, du kommer att vara placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm. Arbetet utförs i Visma Global.

Tjänsten är på deltid med start så snart som möjligt, du kommer att ha en viss flexibilitet att lägga upp ditt arbete självständigt då tjänsten kräver mycket tid 31 -2 i månaden och mindre dem övriga veckorna.



VEM ÄR DU?

För rollen ser vi att du har relevant utbildning inom ekonomi eller liknande arbetslivserfarenhet inom redovisning. Du kommer att ansvara för kundreskontran, vilket kräver att du kan prioritera och utföra ditt arbete självständigt. I övrigt ser vi att du är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i svenska och framför allt engelska, i tal och skrift, då detta kommer att vara dina arbetsspråk.

Som person är du professionell och nätverkande, du har lätt för att skapa kontakt med andra och kan hantera kundärenden på ett bra sätt. Du trivs i en roll där du får ta ett stort ansvar och du lägger stor vikt vid att alltid avsluta dina åtaganden.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-12-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Goldring therese.goldring@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3222584

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: