Ekonomiassistent/administratör inom Agresso

Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av självständigt arbete med leverantörsreskontra i Agresso och söker nu din nästa utmaning? Är du en strukturerad och serviceinriktad person med god samarbetsförmåga? Då kan vi ha tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2016-04-13

Beskrivning
Perido söker efter en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, ett av Stockholms största privata fastighetsbolag. Tjänsten är placerad i trivsamma lokaler på Södermalm.

I rollen ingår du i en koncerngemensam ekonomifunktion med 35 medarbetare. Som ekonomiassistent innebär dina huvudsakliga arbetsuppgifter matchning av ankommande leverantörsfakturor, elektronisk kontering samt felsökning och övrig administration inom leverantörsreskontra. Utöver detta innefattar din roll även att ge support till andra användare kring elektronisk fakturahantering i Agresso. En viktig förutsättning för att lyckas väl i den här rollen är därför att du behärskar just elektronisk leverantörsfakturahantering i Agresso på en nivå som gör att du är bekväm med att stötta och ge support till andra användare.

För att du ska trivas här tror vi att du har proaktivt arbetssätt, är självgående och prestigelös. Eftersom du i ditt arbete kommer att stötta, förklara och ge support till andra yrkesgrupper, tror vi dessutom att du har en pedagogisk läggning och att du är en god kommunikatör.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan.

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi
• Erfarenhet av reskontraarbete
• Erfarenhet av att arbeta med elektronisk fakturahantering i Agresso
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av momshantering, särskilt fastighetsmoms

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med tillträde omgående. Uppdragstiden är 5 månader, med möjlighet till förlängning.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13403TL i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13403TL

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13403
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2780528

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: