Ekonomiassistent / administratör för omgående start!

Wrknest AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-05-14

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent / administratör med start omgående. Företaget är i en samhällsviktig bransch som jobbar med drift och underhåll. De söker nu en medarbetare som vill komma in och avlasta med fakturering mot en av deras större kunder. I rollen ingår att stötta de tre projektledarna på plats med faktureringen. Man rapporterar direkt till arbetschef. Uppdraget är på 50% men det finns möjlighet till att jobba mer för rätt person om så önskas. Uppdraget är start omgående och fram till årsskiftet.

Uppdraget är ett konsultuppdrag där man blir anställd som konsult hos oss på Wrknest och arbetar på plats hos kund. Då bolaget är i en tillväxtfas kan det finnas möjlighet till förlängning alternativ en anställning hos kund efter slutfört uppdrag om det fungerar bra för båda parter.

Dina framtida arbetsuppgifter

• Jobba nära projektledarna med att stötta dem i fakturering
• Faktureringen sker i Microsoft Navision
• Vid fakturering ska rätt underlag för rätt projekt med, så viktigt att säkerställa att allt är rätt för rätt projekt
• Under hösten kommer faktureringen gå från Navision till att gå ihop med ett system som används hos deras kund, och i rollen innebär att vara med i dessa möten och säkerställa en bra övergång.

Vi söker dig som har

• Jobbat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare

Vi ser det som meriterande

• Om man har erfarenhet av Navision sedan tidigare

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är noggrann, strukturerad och självgående. Som person är du även ansvarstagande i ditt arbete och kommunikativ i din kontakt med kollegor.

Övrig information
Tjänsten avser halvtid 20h/v. Det finns möjlighet till mer tid, upp till heltid 40h/vecka om så önskas. Arbetstiderna förläggs tillsammans med chef efter önskemål, men är kontorstider.

I början är man på plats hos kund i Mörby centrum för att lära sig sina arbetsuppgifter. Vill man jobba hemifrån efter att man är självgående går det bra, annars är man välkommen att sitta på kontoret.

Start så snart som möjligt. För att snabbt komma in i företaget och arbetsuppgifter kommer du att få en onboarding och utbildning i deras faktureringssystem i samband med start.

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Omgående start fram till årsskiftet

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wrknest AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Jobbnummer
5723174

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: