Ekonomiassistent

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2022-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent" (publicerad 2023-11-08) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-12-22

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid/deltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kund.

Om företaget
Bravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent för leverantörsreskontra till ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent på Leverantörsreskontran tillhör du avdelningen Affärsstöd Ekonomi och arbetar i ett team på 8 personer som tillsammans ansvarar för leverantörsreskontran. Du kommer i synnerhet arbeta med leverantörsfakturor, betalningspåminnelser och kravhantering men även vara behjälplig med andra ekonomirelaterade förekommande arbetsuppgifter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God systemförståelse väldigt meriterande med erfarenhet i Rillion (fd Palette)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Du har jobbat med förkontering av leverantörsfakturor, betalningspåminnelser och kravhantering.

För att lyckas i rollen har du förmågan att på egen hand skapa struktur i ditt arbete och enkelt prioritera rätt saker. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut för att komma framåt. Du driver självständigt dina arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga och ser värdet med att arbeta tillsammans i ett team. Vidare är du noggrann och flexibel och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete. För att trivas tror vi även att du motiveras av att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte nya utmaningar. Slutligen trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar.

Övrig information:

Start: januari
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Carl Norén
carl.noren@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7288186

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: