Ekonomiassistent

Hoist Group / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hoist Group i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Hoist Group is an international, customer-driven, entrepreneurial company offering innovative hospitality solutions to thousands of hotels across EMEA. We have over 20 years of proven hospitality experience and our focus is always on helping our customers deliver a great guest experience. We are proud to be working with both smaller independent hotels as well as leading international chains and we are constantly striving to drive growth for our customers. We dare to challenge the market and are always at the forefront of hospitality technology offering turnkey solutions for our customers. We are 500 dedicated colleagues in 18+ countries and our turnover is 134 MEUR

Vår framgång börjar med dig

Våra anställda är nyckeln till vår framgång. Vi består av 500 dedikerade kollegor i 18 länder som arbetar tillsammans för att serva tusentals hotell på bästa möjliga sätt. Med en god förståelse för hotellbranschen, med vår professionalism och vårt engagemang hjälper vi våra kunder att leverera den bästa möjliga gästupplevelsen.

Arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent ansvarar du för kund- och leverantörsreskontraflöden. Du arbetar med bl.a. registrering av fakturor och betalningar av dessa, fakturering, påminnelser samt inkassohantering. Dessutom arbetar du med avstämningar av kund- och leverantörsreskontran. I din roll har du många interna och externa kontakter.

Vi söker dig som har minst ett par års arbetslivserfarenhet samt gärna relevant utbildning. Det är viktigt att du har erfarenhet av både kund- och leverantörsreskontra samt god förståelse för övrig redovisning.

Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Kunskaper i Pyramid är en merit.

Du arbetar inom vår ekonomi/admin avdelning med 10 personer och det är därför viktigt att du är en lagspelarare som trivs med att jobba i team och har lätt för att samarbeta. För att lyckas i denna position är du duktig på att hantera människor på alla nivåer, både inom organisationen och externt. Du har bra tidshanteringsförmåga så att arbetet kan noggrant planeras och prioriteras för att möta både interna och externa deadlines. Du driver själv arbetet framåt med stor uppmärksamhet på detaljer, och du trivs med att arbeta i en snabb miljö.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig en stimulerande och rolig arbetsplats på, ett i sin bransch, ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och har 17 kontor runt om i EMEA. Engagemang och innovation är ledord och vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår expansion framåt. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och förmåner via förmånsportalen Benify.

Start: Så snart som det är möjligt

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Lön/villkor: Enligt överenskommelse

Placering: Solna (nära Solna strands T-bana).

Kontaktpersoner: Frågor om tjänsten ställs till Anna Roos, chef för ekonomi och admin, 08 555 685 00, anna.roos@hoistgroup.com

Varmt välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-01-25

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hoist Group

Adress
Hoist Group
Vretenvägen 8
17154 Solna

Kontorsadress
Vretenvägen 8

Jobbnummer
4577279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hoist Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hoist Group: