Ekonomiassistent

Maxkompetens Konsult AB / Ekonomiassistentjobb / Höör
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Höör, Hörby, Eslöv, Perstorp, Svalöv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Höör, Hörby, Eslöv, Perstorp, Hässleholm eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Till en av våra kunder några mil söder om Kristianstad söker vi nu för ett omgående behov en ekonomiassistent.

Du kommer vara en del av en ekonomiavdelning där ditt ansvarsområde är hanteringen av kundfakturor. Du scannar, skickar till organisationen för attest, konterar och bevakar inkommen attest. Du har mycket kontakt med din avdelning och organisationen, du driver ditt arbete självständigt framåt och löser de problem som emellanåt uppstår. Självklart är du fokuserad och behjälplig vid de naturliga arbetstoppar som uppstår vid månads, kvartals- och årsbokslut.

Din profil
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet sedan tidigare, gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har ett intresse för löpande ekonomiadministration. Vi ser gärna att du har ekonomiutbildning på gymnasienivå. Du har mycket god datavana och hanterar med lätthet och effektivitet nya system. Vidare har du goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Som person är du självklart noggrann och strukturerad med fallenhet för detaljer så väl som förståelse för helheten i processerna du är en del av. Du tycker om att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbete samtidigt som du ingår i ett team. Du har inga problem med att ha flera saker på gång samtidigt och hantera stressiga situationer och arbetstoppar som dyker upp. Som medarbetare och kollega är du en positiv person som har lätt för att samarbeta och komma in i en ny arbetsgrupp.

Vi behöver dig snarast så vänta inte med att skicka in din ansökan till oss!

Sista ansökningsdag
Vi kommer att arbeta med löpande urval, sista ansökningsdag är den 25 oktober 2019 och din ansökan tar vi emot på www.maxkompetens.se. Vid frågor kontakta Therese Hulte på 044-781 44 80 eller therese.hulte@maxkompetens.se

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-26
Ange följande referens när du ansöker: 7946
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Hulte therese.hulte@maxkompetens.se 0447814480

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Lilla Torg, Cardellsgatan 13

Jobbnummer
4407090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: