Ekonomiassistent

Ekonomad Bokföring & Administration / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ekonomad Bokföring & Administration i Malmö

Dina arbetsuppgifter blir initialt att sköta bokföring för redovisningsbyråns klientel. Det innefattar kundkontakt, sortering av underlag, avstämningar av bankkonton, skattekonto mm. Även kopiering, skanning, arkivering och en del administration kan förekomma.

Du måste kunna grundläggande bokföring och ha viss vana. Erfarenhet ifrån löneprogram, och bokslut är en merit, men inget krav. Om du kan fler språk utöver svenska och engelska är det absolut en merit.

Vi använder oss utav bokföringsprogrammet Visma Spcs, så det är positivt om du har erfarenhet ifrån det programmet, men det är inget krav.

Kundkontakten är viktig, och vi sköter varje klient som om det vore vårt eget företag. Avtal om tystnadsplikt skrivs på inför anställning, så du måste vara en diskret person. Är du en engagerad person, med positiv inställning och energi, och kan bokföra, och vill med tiden lära dig hela yrket? Sök då jobbet och var med och väx i vårt företag.

Ekonomad Bokföring & Administration är en redovisningsbyrå i Malmö. Vi utför bokföring, löner och administrativa tjänster åt mindre och medelstora företag.

Varaktighet, arbetstid
Vi erbjuder just nu en deltidstjänst om 50%, som med tiden kan leda till högre omfattning. 40%-60%

Publiceringsdatum
2018-10-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-31

Kontakt
Marie Johansson ekonomad@live.se

Företag
Ekonomad Bokföring & Administration

Adress
Ekonomad Bokföring & Administration
Silverviksgatan 2
21374 Malmö

Kontorsadress
Silverviksgatan 2

Jobbnummer
4403869

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ekonomad Bokföring & Administration

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ekonomad Bokföring & Administration: